خرید ایمیل سازمانی و شرکتی اپیک

  • تحولی در بستر ارتباطات نوین

از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای مدیریت ارتباطات خود بهره‌مند شوید و از تجربه همکاری با ابزارهای یکپارچه اپیک لذت ببرید. با راهکار ارتباط سازمانی اپیک، علاوه بر مدیریت پیام‌های ایمیل، برنامه‌های زمانی و جلسات خود را سازماندهی کنید، فایل‌ها و مستندات مهم خود را نگه‌داری کنید و وظایف خود را پیگیری و ثبت کنید. در واقع با خرید ایمیل ابری اپیک، شما در هزینه ها و زمان مفید تیم کاری‌تان صرفه جویی می‌کنید.

 اپیک کنار شماست تا هر آنچه می‌خواهید را با همکارانتان به‌صورت گروهی مدیریت کنید. از منابع و تجهیزات و مستندات مشترک به صورت موثر استفاده کنید و از امکان رزرو امکانات عمومی سازمان بهره‌مند شوید. سرویس ارتباط سازمانی اپیک، به صورت امن و پایدار در اختیار شماست، تا بدون کوچکترین دغدغه روی کسب و کار خود متمرکز شوید. 

اگر مایلید که سرویس ایمیل را مطابق سیاست‌های امنیتی و داخلی سازمان خود راه‌اندازی کنید، سرویس ایمیل نصب در محل اپیک مناسب شماست. سرویس ایمیل اپیک با در نظرگرفتن ابعاد سازمان شما و نیازمندی‌های اختصاصی شما، طراحی و پیاده‌سازی خواهد شد. تیم پشتیبانی اپیک در تمام مراحل نصب، راه‌اندازی، مهاجرت و راهبری در کنار شما هستند.

خرید ایمیل شرکتی

سرویس ایمیل سازمانی بخریم یا شرکتی؟

بسته‌های متنوع راهکار ارتباط سازمانی اپیک بگونه‌ای طراحی شده است که پاسخگوی تمامی نیازمندی‌های ارتباطی برای کسب و کارهای مختلف باشد. برای خرید ایمیل مناسب، محصولات اپیک را مشاهده کنید یا جهت دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در انتخاب و خرید سرویس ایمیل مناسب شما را راهنمایی کنند. اپیک با ارائه سرویس‌های متنوع، سرویس ایمیل حرفه‌ای را برای همه کاربران از جمله کاربران سازمانی، شرکتی و اشخاص عرضه می‌کند. همه سریس‌های اپیک اعم از سازمانی و شرکتی، از آخرین ابزارهای ارتباطی یکپارچه در بستری پایدار و امن  بهره می‌برند. 

  • سرویس ایمیل سازمانی، برای سازمان‌های بزرگ که تعداد کاربران و حجم مکاتبات ایمیلی بالایی دارند، در محل سازمان نصب و راه‌اندازی می‌شود. سرویس ایمیل سازمانی با اتصال به سامانه‌های استاندارد دیگر شما، اعم از فضای ابری سازمانی، درگاه ورود یکپارچه و … یکپارچگی و تسهیل‌گری در تعامل داخل و خارج از سازمان فراهم می‌کند.
  • سرویس ایمیل شرکتی، در بستر امن و پایدار اپیک، برای شرکت‌های چابک و نوپا که به صورت پویا در حال توسعه ابزارهای ارتباطی هستند، انتخابی هوشمندانه است. شما بدون نیاز به خرید هاست می‌توانید ایمیل شرکتی خود را روی دامنه اختصاصی خود راه‌اندازی کرده و در صورت نیاز سرویس‌های ارزش افزوده‌ای نظیر آرشیو و بک‌آپ و … هم به سرویس خود اضافه کنید.

راهکار ارتباط سازمانی اپیک

خرید ایمیل سازمانی

  •  طراحی و پیاده‌سازی اختصاصی راهکار
  • امکان اعمال سیاست‌های کلان امنیتی
  • دسترسی به کلیه اطلاعات و سرورها
  • امکان شخصی‌سازی UI/UX

راهکار ارتباط سازمانی ابری اپیک

خرید ایمیل شرکتی

  • بدون نیاز به تامین زیرساخت و هاست
  • هزینه به اندازه مصرف
  • راه‌اندازی آنی و چابک
  • توسعه‌پذیری با کمترین هزینه

راهکار ارتباط سازمانی اپیک

خرید ایمیل سازمانی

  •  طراحی اختصاصی راهکار
  • اعمال سیاست‌های کلان امنیتی
  • دسترسی به کلیه اطلاعات و سرورها
  • امکان شخصی‌سازی UI/UX

راهکار ارتباط سازمانی ابری

خرید ایمیل شرکتی

  • بدون نیاز به تامین زیرساخت
  • هزینه به اندازه مصرف
  • راه‌اندازی آنی و چابک
  • توسعه‌پذیری با کمترین هزینه

مزایای خرید ایمیل سازمانی و شرکتی

سرویس ایمیل سازمانی اپیک، با توجه به نقش مهمی که در تبادل پیام‌های رسمی کسب و کار دارد همواره بالاترین سطوح سرویس‌دهی و خدمات را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تیم توسعه اپیک، به صورت مستمر در حال توسعه ابزارهای جانبی و کاربردی هستند که بتوانند تجربه متفاوتی از ابزارهای سازمانی نوین را برای کاربران فراهم کنند. اپیک علاوه بر ارائه سرویس ارتباط سازمانی همتراز با پرچمداران این حوزه در دنیا، با پشتیبانی کامل از زبان فارسی در رابط کاربری تحت وب و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود، برای کاربران فارسی زبان بسیار ساده و کاربردی است. شما با خرید ایمیل سازمانی و شرکتی اپیک فرصت بهره‌مندی از ابزاری حرفه‌ای و برخورداری از پشتیبانی یک تیم با تجربه و متخصص را خواهید داشت. نقطه قوت اپیک ارائه ی یک سرویس ایمیل پایدار و امن است:

  • پایداری سرویس ایمیل به معنی سرویس‌دهی بدون وقفه تحت شرایط و مشکلات مختلف است. در سرویس اپیک تمهیدات و راهکارهای جایگزین برای بخش‌های مختلف سرویس وجود دارد. در نتیجه در صورت بروز مشکلی در یک مسیر، بلافاصله راهکار جایگزین را وارد مدار شده و سرویس‌دهی ادامه خواهد یافت.
  • امنیت ارتباط یکی از مهمترین نقاط قوت اپیک است. ما برای ارائه سرویس اپیک، تکنولوژی‌های مختلف امنیتی روز دنیا را ترکیب کرده‌ایم تا بستر ارتباطی شما در تمام لایه‌ها کاملا امن و مطمئن باشد.

اپیک را بیشتر بشناسید

0
سال سابقه
0
نیروی فنی و متخصص
0
مشتری شناخته شده

برخی از مشتریان ما

چرا خرید ایمیل سازمانی مهم است؟

شاید برای کسب و کارهای نوپا، در آغاز راه خود به استفاده از ایمیل رایگان به اندازه کافی وسوسه کننده و مقرون به صرفه به نظر برسد. اما ضررهایی که استفاده از سرویس ایمیل رایگان به اعتبار و مکاتبات کسب و کارها وارد می‌کند، قابل چشم پوشی نیست. به عنوان مثال از دید مخاطبان، کسانی که از ایمیل رایگان برای تبادل پیام استفاده می‌کنند به هیچ عنوان حرفه‌ای و معتبر به نظر نمی‌رسند. ممکن است با این کار برخی از مشتریان خود را برای همیشه از دست بدهید.

از طرفی با وجود این که ارسال و دریافت ایمیل، در ظاهر یک فرایند ساده برای تبادل پیام است، ولی مسائل و نکات کلیدی دارد که عدم رعایت آنها می‌تواند اثرات مخربی بر سایر فعالیت‌های تجاری داشته باشد. مسئله پایداری، امنیت و پشتیبانی از یک سو، و هزینه‌هایی که در آینده برای مهاجرت از یک سرویس ایمیل ضعیف تحت هاست یا سرویس ایمیل رایگان به شما تحمیل میشود در بلند مدت، بیشتر از هزینه خرید یک سرویس ایمیل سازمانی است.

در صورتی که شما برای خرید ایمیل سازمانی، به سرویسهای ابری مراجعه کنید، میتوانید به خوبی این هزینه‌ها را با توجه به میزان مصرفتان تنظیم کنید. برای برخورداری از ایمیل سازمانی، لازم است به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این بستر ارتباطی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد توجه بیشتری شود. در ادامه برخی از ویژگی ها و برتری های استفاده از ایمیل اپیک را با دیگر روش های راه اندازی ایمیل شرکتی مقایسه می نمائیم.

خرید ایمیل ابری

ایمیل‌های رایگان

خرید هاست ایمیل

ایمیل‌های تحت هاست

خرید ایمیل

ایمیل‌ اپیک

پیش از خرید ایمیل برای مشاهده دموی سرویس ایمیل اپیک و راه اندازی رایگان روی دامنه خود کلیک کنید!

خرید ایمیل شرکتی و سازمانی

در حال حاضر هر دو محصول اپیک ابری و سرویس ایمیل نصب در محل اپیک در حال ارائه خدمات ایمیل سازمانی به مشتریان معتبر و بزرگ کشور هستند. شما  می‌توانید با تمرکز بر نیاز خود راهکاری متناسب را انتخاب و اقدام به خرید ایمیل نمایید. در طراحی بسته‌های اپیک؛ هر چه تعداد حساب ایمیل مورد نیاز شما بیشتر باشد و بازه پرداخت طولانی‌تری انتخاب نمایید، هزینه تمام شده به ازای هر حساب ایمیل کاهش می‌یابد.

برنز

کم هزینه و چابک

ماهانه 15000 تومان

اقتصادی

کارآمد و مقرون به صرفه

ماهانه 25000 تومان

نقره‌ای

خدمات حرفه‌ای و کامل

ماهانه 28000 تومان

طلایی

خدمات جامع تخصصی

ماهانه 38000 تومان

خرید ایمیل شرکتی و سازمانی

در حال حاضر هر دو محصول اپیک ابری و سرویس ایمیل نصب در محل اپیک در حال ارائه خدمات ایمیل سازمانی به مشتریان معتبر و بزرگ کشور هستند. شما  می‌توانید با تمرکز بر نیاز خود راهکاری متناسب را انتخاب و اقدام به خرید ایمیل نمایید. در طراحی بسته‌های اپیک؛ هر چه تعداد حساب ایمیل مورد نیاز شما بیشتر باشد و بازه پرداخت طولانی‌تری انتخاب نمایید، هزینه تمام شده به ازای هر حساب ایمیل کاهش می‌یابد.

برنزی

13

هزار تومان در ماه

کم هزینه و چابک

برای تیم‌های کوچک، نوپا و چابک

اقتصادی

21

هزار تومان در ماه

کارآمد و مقرون به صرفه

سرویس حرفه‌ای و کم هزینه

نقره ای

23

هزار تومان در ماه

خدمات تخصصی

مناسب شرکت‌های در حال توسعه

طلایی

32

هزار تومان در ماه

خدمات حرفه‌ای و کامل​

مناسب شرکت‌های بزرگ و توسعه یافته

اگر هیچ کدام از طرح های بالا برای شما مناسب نیست با کارشناسان تماس بگیرید تا بهترین و به صرفه ترین راهکار را به شما پیشنهاد دهند.

پرسش های متداول قبل از خرید ایمیل

هرچند که ما اتوماسیون کامل در فروش را راه‌اندازی کرده‌ایم، ولی از میل مخاطبینمان برای دریافت تخفیف مطلع بوده و به آن احترام می‌گذاریم. لذا طیف متفاوتی از تخفیف‌ها را تعریف نموده‌ایم. این تخفیف‌ها شامل تخفیف‌های اولیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های دانشگاهی، خیریه‌ها، تخفیف پرداخت اول سال و همچنین تخفیف‌های ثانویه شامل تخفیف مشتریان وفادار (به نسبت سال‌های تمدید)، تخفیف معرفی مشتری جدید و تخفیف‌های مناسبتی است.
تمامی این تخفیف‌ها از طریق پنل مشتریان بصورت اتوماتیک اعمال می‌شود.

بله، این امکان وجود دارد که زمان خرید سرویس، شما تعداد دامنه‌هایی که در اختیار دارید را وارد کرده و زمانی که خرید سرویس انجام شد، تنظیمات مربوط به دامنه‌ها را انجام داده و سرویس ایمیل خود را برای تمام دامنه‌ها راه‌اندازی کنید. در برخی از بسته‌های سرویس ابری اپیک، تعداد دامنه‌ای که به‌صورت رایگان تنظیم می‌شوند. بنابراین، پیش از وارد کردن دامنه‌های اضافی، تعداد دامنه‌ای روی هر سرویس ارائه شده است را بررسی کنید.

 

ما با استفاده از راهکارهای امنیتی در لایه‌های مختلف بستری بسیار امن برای تبادل ایمیل ایجاد کرده‌ایم. سپر امنیتی Multi Branded Security Protection که با ترکیب ابزارهای مختلف امنیتی به منظور پوشش‌دهی بهتر طراحی شده است، امنیت سرویس ایمیل را بیش از پیش حفظ می‌کند.

هسته این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت اتصال و یکپارچه سازی با چندین آنتی ویروس و آنتی اسپم را دارد. در واقع این تکنولوژی یک آنتی ویروس یا یک آنتی اسپم نیست بلکه ابزاری است برای استفاده همزمان از چندین محصول که نقاط قوت هرکدام می‌تواند نقاط ضعف احتمالی دیگری را پوشش دهد.

بله، برای این که پیش از خرید محصول؛ با محیط اپیک آشنا شوید؛ می‌توانید با انتخاب مشاهده دمو، پس از وارد کردن اطلاعات خود ثبت نام کنید.

سرویس وب اپیک بصورت موقت برای شما راه‌اندازی شده و می‌توانید در یک بازه یک ماهه و بصورت آزمایشی از سرویس اپیک استفاده کنید و به خوبی با ابزارهای آن آشنا شوید.

 

سه راهکار متداول‌تر‌‌ در حوزه ارتباط سازمانی مبتنی بر ایمیل، استفاده از ایمیل تحت Host، راهکار Google Workspace و محصول Microsoft Exchange هستند.
حتما در زمان خرید خدمات وب سایت یا Hosting پیشنهاداتی برای راه‌اندازی سرویس ایمیل رایگان دریافت کرده‌اید.
استفاده از ایمیل تحت Host، یکی از روش‌های راه‌اندازی و استفاده از ایمیل سازمانی است. اما باید توجه داشت که ارائه امکانات اندک، مشکلات امنیتی، عدم وجود پشتیبانی تخصصی، تنها بخشی از اشکالات این سرویس‌هاست. البته مسئله عدم وجود پشتیبانی تنها مختص ایمیل‌های تحت Host نیست، بلکه سرویس‌های ارتباط سازمانی بسیار شناخته شده‌ای هم مانند Google workspace به دلیل مسائل تحریم و چالش‌های سیاسی و همچنین هزینه‌های بالا، گزینه مناسبی برای سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی نخواهند بود.
گزینه متداول دیگر برای مدیران تصمیم‌گیر استفاده از نسخ غیر اصیل راهکار ارتباط سازمانی Microsoft Exchange است که این روزها نام آن با مشکلات امنیتی و حفره‌های متعددی گره خورده است.

میزان هزینه پرداختی شما در اپیک، بر اساس نحوه مصرف‌تان و بصورت PAYG محاسبه می‌شود. به عبارتی در صورتی که میزان مصرف در بازه معین کمتر از هزینه بسته خریداری شده باشد، فقط به اندازه مصرف، از اعتبارتان کسر شده و باقی آن برای شما محفوظ خواهد بود.