در این مقاله قصد داریم سرویس ایمیل Zoho Mail را معرفی کرده و ویژگی‌های آن را با هم مرور کنیم. شناخت هر کدام از سرویس‌های ایمیل حرفه‌ای به شما کمک می‌کند بتوانید راحتتر سرویس ایمیل مناسب برای خود را پیدا کنید. زوهو میل یکی از بهترین سرویس‌های ایمیل در سطح جهان است و قابلیت‌های متنوعی را به مشتریان خود عرضه کرده است. با ما همراه باشید تا این سرویس ایمیل را بهتر بشناسیم.

Zoho Mail چیست؟

Zoho Mail یک سرویس میزبانی ایمیل است که خدمات ایمیل سازمانی را ارائه کرده است. زوهو میل به کاربران خود این امکان را می‌دهد که سرویس ایمیل را روی دامنه اختصاصی خود به صورت name@yourbusiness.com داشته باشند. Zoho Mail از یک بستر برای بهبود همکاری داخلی استفاده می‌کند که ارتباطی یکپارچه بین کاربران سازمان را توسط ابزارهای مختلف خود امکان‌پذیر می‌کند.
Zoho Mail به خوبی با سایر ابزارها و برنامه‌های Zoho  سازگاری دارد و با برنامه‌های متعارف دیگر یکپارچه شده است. اگر به دنبال یک سرویس ایمیل امن، خصوصی و بدون تبلیغات هستید، Zoho Mail یکی از بهترین خدمات میزبانی ایمیل برای کسب و کارها را ارائه کرده است.

سرویس ایمیل Zoho Mail

سرویس ایمیل Zoho Mail


ویژگی‌های سرویس ایمیل Zoho Mail

سرویس ایمیل Zoho Mail با امکاناتی که دارد فرصت انجام فعالیت‌هایی بیشتر از چک کردن ایمیل‌ را برای شما فراهم می‌کند. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ابزارها رادر اختیار کاربران سازمانی قرار می‌دهد که هماهنگی کارهای روزمره را برای شما و همکارانتان بسیار آسان‌تر می‌کند. Zoho Mail ویژگی‌های کاربردی زیر را به شما ارائه می‌دهد، مانند:

ماژول مدیریت وظایف یا Tasks

این قابلیت زوهو میل به شما امکان می‌دهد که کار خود را تجزیه کنید و برنامه‌های کاری قابل مدیریت ایجاد کنید. شما می‌توانید با این ابزار، هر کاری را در سرویس ایمیل Zoho تعریف کرده و با همکارانتان  به اشتراک بگذارید و وضعیت انجام آن کار را به روز رسانی کنید.

ماژول مخاطبین

شما در سرویس ایمیل زوهو می‌توانید مخاطبین خود را در یک دفترچه آدرس با کاربری آسان سازماندهی کنید. فهرستی از مشتریان یا مخاطبان  گروهی ایجاد کنید و مخاطبانتان را با همکارانتان به اشتراک بگذارید.

ماژول Notes

به شما امکان می دهد یادداشت‌های مجازی را با رنگ مورد نظر خودتان در زوهو اضافه کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند همواره فهرستی  از مهمترین کارهای خودتان را در معرض دید داشته باشید.

ماژول تقویم

در این ماژول، می‌توانید تمام رویدادها و جلسات آینده خود را وارد کرده و آنها را پیگیری کنید. اگرچه این قابلیت‌ها در اکثر سرویس‌های ایمیل حرفه‌ای وجود دارند، اما در سرویس ایمیل زوهو استفاده از آنها فوق العاده آسان است.

ابزارهای مهاجرت

پشتیبانی از مهاجرت در سرویس ایمیل Zoho msil، قابلیتی نیست که توسط همه سرویس‌های ایمیل ارائه شود. اغلب اوقات فرایند مهاجرت بسیار پردردسر است و گاهی اوقات ممکن است ایمیل‌ها، مخاطبین و اسناد مهم را حین مهاجرت به سرویس جدید از دست بدهید. خوشبختانه Zoho Mail قول داده است که فرآیند مهاجرت را آسان، ساده و به سرعت اجرا کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب ایمیل فعلی خود را احراز هویت کنید، سپس Zoho Mail همه چیز، از جمله مخاطبین، ایمیل‌ها و تقویم شما را وارد سرویس ایمیل جدید می‌کند.

ویژگی Zoho Mail Streams

ویژگی Zoho Mail’s Streams به شما کمک می‌کند تا با جایگزین کردن فهرستی از ایمیل‌های بی‌پایان با مکالماتی مشابه شبکه‌های اجتماعی، به طور موثر با تیم خود ارتباط برقرار کنید. هر جا که می‌روید، می‌توانید با استفاده از ویژگی Streams در برنامه Zoho Mail کاملا با همکاران خود در تماس باشید.

پنل مدیریتی گسترده

Zoho Mail به شما کمک می‌کند همه چیز را در یک داشبورد مدیریت و کنترل کنید. این پنل مدیریتی راه‌اندازی حساب‌های ایمیل سازمانی را به سادگی در دسترس شما قرار می‌دهد. پنل مدیریتی سرویس ایمیل زوهو مرکز کنترل تمام تنظیمات، پیکربندی و سفارشی‌سازی سرویس ایمیل است. مدیران می‌توانند ایمیل‌ها را سازمان‌دهی کنند، کاربران را مدیریت کنند و خط‌مشی‌هایی را برای مدیریت محتوای ایمیل تجاری ایجاد و اجرا کنند.

مدیریت هرزنامه

ابزار مدیریت هرزمانه سرویس ایمیل زوهو هرگونه ایمیل ناخواسته را فیلتر می‌کند تا بتوانید مکاتبات مهم خود را به راحتی پیدا کنید.

رابط کاربری سرویس ایمیل Zoho Mail

رابط کاربری سرویس ایمیل زوهو دارای تمام ویژگی‌هایی است که یک سرویس میزبانی ایمیل شفاف، پاسخگو و همه کاره باید داشته باشد. با استفاده از فیلترهایی برای جستجوی کل صندوق ورودی و امکان طبقه‌بندی کردن خودکار ایمیل‌ها و ارسال پیام‌ها به پوشه‌های مود نظرتان، راحت‌تر می‌توانید صندوق ایمیل خود را مدیریت کنید.
 زمانی که در مرخصی یا تعطیلات یا یک جلسه طولانی باشید، Zoho Mail می‌تواند بصورت خودکار پاسخی خارج از دفتر برای اطلاع رسانی به مخاطبین شما ارسال کند. در زوهو میل می‌توانید یک امضای سفارشی حاوی لینک و تصویر برای خود داشته باشید. 
همچنین با استفاده از ابزار جستجوی پیشرفته سرویس ایمیل زوهو؛ صندوق ورودی شما به طور کامل بررسی شده و حتی با کوچکترین جزئیات می‌توانید ایمیل مورد نظر خود را جستجو کرده و آنرا پیدا کنید.

قابلیت‌های امنیتی Zoho Mail

ویژگی‌های امنیتی سرویس ایمیل یکی از موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب یک ارائه دهنده ایمیل در نظر بگیرید. سرویس ایمیل زوهو از رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی می‌کند و این معنی که با Zoho Mail، ارتباطات شما با امنیت و حفظ حریم خصوصی رد و بدل می‌شود. همچنین با پشتبانی از امکان احراز هویت دو مرحله ای Zoho Mail و امکان افزودن یک فاکتور دیگر برای احراز هویت (2FA) امنیت حساب کاربری شما افزایش می‌یابد.
 اگرچه امنیت سرویس ایمیل زوهو در مقابل تمهیداتی که توسط ProtonMail استفاده می‌شود، کمتر است؛ اما نسبت به برخی از سرورهای ایمیل که داده‌ها را در فضای ابری ذخیره می‌کنند، بسیار ایمن تر است.

قیمت‌گذاری سرویس ایمیل Zoho Mail

سرویس ایمیل زوهو در چهار طرح با قیمت‌های مختلف ارائه شده است.

Zoho Mail قیمت

Zoho Mail قیمت

1- طرح رایگان: سرویس ایمیل زوهو برای حداکثر پنج کاربر 5 گیگابایت با محدودیت 25 مگابایت پیوست ارائه می‌دهد و دسترسی به سریس ایمیل تحت وب و برنامه‌های تلفن همراه رایگان میزبانی ایمیل برای یک دامنه را ارائه می‌دهد.

2- Mail Lite Plan: هنگامی که به برنامه‌های پولی Zoho Mail نگاه می‌کنید، تفاوت گسترده‌ای در تعداد ویژگی‌هایی که دریافت می‌کنید مشاهده خواهید کرد. محصولات حرفه‌ای ایمیل زوهو با Mail Lite، که فقط از 1 دلار در ماه شروع می‌شود، امکانات بسیار بیشتری از آنچه با گزینه رایگان دریافت می‌کنید، به شما ارائه می‌کنند. امکان اضافه کردن چندین دامنه، امکان پیوست‌ کردن فایل‌هایی تا 250 مگابایت و بسیاری از امکانات اضافی دیگر، از جمله ابزار همکاری، اشتراک‌گذاری پوشه، و بازگرداندن ایمیل دسترسی خواهید داشت، که اگر مستعد ارسال ایمیل به شخص اشتباهی هستید، بسیار مفید و کارامد است.

3-  Mail Premium Plan شامل همه قابلیت‌های ارائه شده در Mail Lite به علاوه پشتیبانی از پیوست‌هایی با حجم 1 گیگابایت، آرشیو و کشف الکترونیکی،  پشتیبان گیری و بازیابی ایمیل، S-MIME  و امکان رزرو منابع است که با قیمت 4 دلار به ازای هر کاربر در ماه  قیمت‌گذاری شده است. این طرح برای سازمان‌های بزرگ که بیشتر مکالمات آن طریق ایمیل انجام می‌شود، بسیار ایده آل است.

4- Zoho Mail Workplace Plan از نظر قیمتی یکی از چشمگیرترین خدمات ایمیل تجاری است که شامل یک مجموعه کامل ارتباطی و برنامه‌های اداری آنلاین با سطح امنیت بالا و امکان سفارشی سازی است. این طرح شامل قابلیت‌هایی چون ایمیل تجاری امن، مدیریت فایل، ابزار چت فوری، نرم افزار جلسات آنلاین، اینترانت و … است که با قیمت 3 دلار به ازای هر کاربر در ماه ارائه شده است.

معایب سرویس ایمیل Zoho Mail

 یکی از معایب سرویس ایمیل زوهو این است که نسخه رایگان این سرویس کاملا محدود است و قابلیت‌های بسیار کمی را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین مسئله مهم بعدی، دسترسی به سرویس پشتیبانی آن است که برای کاربران ایرانی که در تحریم بین‌المللی هستند، دسترسی به این خدمات را کمی پیچیده و سخت می‌کند.

در نهایت یکی از معایب دیگر این سرویس ایمیل، هزینه بالای سرویس ایمیل برای طرح‌های تجاری آن است که نسبت به محصولات داخلی نظیر ایمیل ابری اپیک، هزینه بسیار بالاتری دارد.

سرویس خود را انتخاب کنید

برای خرید ایمیل سازمانی و شرکتی و مشاهده‌ی پلن‌های قیمتی می‌توانید از روش زیر اقدام کنید. یا اگر سؤالی در مورد محصول و ویژگی‌های آن دارید، با کارشناسان اپیک تماس بگیرید.

فهرست مطالب

پست های مرتبط

به ما اعتماد کرده اند