سرویس ایمیل Proton Mail سالهاست به عنوان بزرگترین سرویس‌ ایمیل امن در جهان شناخته می‌شود. سرویس ایمیل پروتون میل از رمزگذاری سرتاسری و بسیاری از ویژگی‌های امنیتی دیگر برای محافظت از امنیت و حریم خصوصی کاربران خود استفاده می‌کند. حتی سرویس‌دهنده و میزبان سرویس ایمیل پروتون هم راهی برای خواندن پیام‌های کاربران ندارد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی سرویس پروتون میل ویژگی‌های آن را بشناسیم و در ادامه مزایا و معایب این سرویس ایمیل را بررسی کنیم. برای آشنایی با این سرویس ایمیل محبوب، با ما همراه باشید.

سرویس ایمیل پروتون میل چیست؟

محافظت از پیام‌های ایمیل‌ با تاریخ انقضا

سرویس ایمیل ProtonMail از قابلیتی تحت عنوان ایمیل‌های خود تخریب‌گر پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به این صورت است که کاربران می‌توانند برای پیام ایمیل زمان انقضا تعیین کنند. در نتیجه پس از طی شدن زمان تعیین شده، ایمیل به طور خودکار خود را حذف می‌کند و دیگر هیچ کسی نمی‌تواند به آن پیام دسترسی داشته باشد.

محافظت از پیام‌های ایمیل با گذرواژه در سرویس ایمیل ProtonMail

یکی دیگر از قابلیت‌های سرویس ایمیل ProtonMail برای محافظت از پیام‌های ایمیل؛ این است که با استفاده از یک گذرواژه امکان دسترسی به پیام ایمیل تنها در صورتی فراهم است که گیرنده پیام به آن گذرواژه دسترسی داشته باشد.

حفاظت از ترافیک اینترنت با ProtonVPN

سرویس ایمیل ProtonMail در کنار خدمات ایمیل دارای قابلیتی تحت عنوان  ProtonVPN است. این قابلیت، یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN به کاربران عرضه می‌کند که ترافیک اینترنت کاربران را رمزگذاری کرده و از حریم خصوصی آنلاین کاربران محافظت می‌کند. البته ProtonVPN به عنوان یک سرویس جداگانه در دسترس است، اما کاربران ProtonMail می توانند به راحتی از طریق حساب ایمیل خود به آن دسترسی داشته باشند.

سرویس خود را انتخاب کنید

برای خرید ایمیل سازمانی و شرکتی و مشاهده‌ی پلن‌های قیمتی می‌توانید از روش زیر اقدام کنید. یا اگر سؤالی در مورد محصول و ویژگی‌های آن دارید، با کارشناسان اپیک تماس بگیرید.

فهرست مطالب

پست های مرتبط

به ما اعتماد کرده اند