تا پیش از ظهور خدمات ابری، اولین گام برای راه‌اندازی یک سرویس ایمیل؛ تهیه یک سرور اختصاصی یا اشتراکی به عنوان میزبان یا Host و انتخاب و خرید دامنه بود. از این فضا در گام بعدی، برای راه‌اندازی سایت، عرضه سرویس ایمیل و خدمات دیگر استفاده می‌شد.

زمانی که سرویس‌های ابری وارد بازار شدند، به دلیل سهولت راه‌اندازی و مزایای بسیاری که داشتند به سرعت جایگاه خود را در خدمات مختلف پیدا کردند. در حوزه خدمات ایمیل هم، مزیت‌های سرویس ایمیل بر بستر ابر آنرا به انتخاب اول بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای بستر ارتباطی بدل کرد.

ایمیل ابری اپیک

ایمیل ابری اپیک

سرویس ایمیل توکا در نسخه کلاسیک، با هدف ارائه یک راهکار یکپارچه ارتباط سازمانی مناسب با نیاز کشور و با تکیه بر ابزارهای متنوع متن باز در سال 1385 توسعه یافت و روانه بازار شد. راهکار توکا که به صورت نصب در محل مشتری ارائه می‌شد، خیلی زود توانست جایگاه خود را به عنوان پرچم‌دار حوزه ارتباط سازمانی در کشور پیدا کند.

با توسعه تکنولوژی‌های مبتنی بر ابر، تیم طراحی و توسعه توکا تصمیم گرفت نسخه ابری توکا را طراحی و پیاده‌سازی کند. در نهایت با راه‌اندازی موفق سرویس ارتباط سازمانی بر بستر ابر؛ این محصول، تحت عنوان اپیک به بازار عرضه شد و در حال حاضر طیف گسترده‌ای از مشتریان را تحت پوشش قرار داده است.

ایمیل ابری اپیک، سرویسی برخاسته از تکنولوژی ابر است و در نتیجه از تمامی مزایا و امکانات بستر ابر بهره برده است. ایمیل ابری اپیک با حذف دغدغه‌های مربوط به نگهداری و تعمیر سرورها، آزادسازی فضا و منابع سازمان، امکان پشتیبان‌گیری نامحدود، انعطاف‌پذیری و امنیت بالا یک سرویس ایمیل کامل و مقرون به صرفه را در اختیار کاربران قرار داده است.

قابلیت‌های کاربردی ایمیل ابری اپیک

سرویس ایمیل قابلیت اصلی و پایه در اپیک است. محصول اپیک، با ترکیب بیش از 40 تکنولوژی مختلف متن-باز تولید شده است و از راهکارهای امنیتی پیشرفته برای ایجاد ارتباط امن بهره می‎‌برد. همچنین تجهیز اپیک به قابلیت‌هایی چون پشتیبان‌گیری مدون، توسعه ابزارهای آرشیو و بازیابی، استفاده از افزونگی یا Redundancy در لایه‌های مختلف سرویسی بسیار پایدار و مطمئن را برای مشتریان فراهم کردهه است.

در کنار سرویس ایمیل بسیار پیشرفته و قابل مدیریت، اپیک قابلیت‌های دیگری هم برای تعامل تیمی دارد که شامل تقویم پیشرفته، مدیریت مخاطبان، ابزار مدیریت وظایف، فضای ابری جهت حفظ و نگه‌داری مستندات و نیز قابلیت جستجوی پیشرفته است. 

قابلیت های ایمیل ابری اپیک

ایمیل اپیک خود را انتخاب کنید

پشتیبانی حرفه‌ای ایمیل ابری اپیک

در کنار همه این امکانات، محصولات اپیک توسط تیمی کارآمد و خبره پشتیبانی می‌شود. در نتیجه مشتریان اپیک بدون نگرانی از سرویس ایمیل خود می‌توانند بطور موثرتر روی کسب و کار خود تمرکز کنند. آنچه سرویس‌های اپیک را به انتخابی مناسب برای کسب و کارهای مختلف تبدیل کرده است، نقاط قوت این سرویس‌ها در زمینه امنیت، کارایی، انعطاف‌پذیری، به صرفه بودن و دیگر قابلیت‌های غیر کارکردی این محصولات است.

ایمیل اپیک خود را انتخاب کنید

سرویس خود را انتخاب کنید

برای خرید ایمیل سازمانی و شرکتی و مشاهده‌ی پلن‌های قیمتی می‌توانید از روش زیر اقدام کنید. یا اگر سؤالی در مورد محصول و ویژگی‌های آن دارید، با کارشناسان اپیک تماس بگیرید.

فهرست مطالب

پست های مرتبط

به ما اعتماد کرده اند